Aquests primers dies a l'assignatura de COED (comunicació oral, escrita i digital) hem estat treballant el concepte: comunicació i ser un bon comunicador.
Una de les conclusions que vam arribar tots plegats, va ser que avui dia, el que més es destaca en la comunicació és l'àmbit oral. Aquesta comunicació transpassa la llengua i va per altres camins que tenen a veure amb la manera de com analitzen les situacions i idees d'aquests "bons" comunicadors, valorem la seva personalitat.
Per aquesta raó l'altre dia cap als últims vint minuts de classe, la nostra mestra ens va col·locar un vídeo molt interessant d'un gran exemple de comunicador; un vídeo d'en Sir Ken Robinson, un educador, escriptor i conferenciant britànic. Aquest senyor és considerat un expert en els asumptes relacionats amb la creativitat i l'educació. Una de les seves frases més conegudes és "Les escoles maten la creativitat dels nens".
Aquest vídeo que trobem a continuació és un fragment d'una conferència que va realitzar al dos mil sis a MontereyCalifornia.
Una de les conclusions que vam arribar tots plegats, va ser que avui dia, el que més es destaca en la comunicació és l'àmbit oral. Aquesta comunicació transpassa la llengua i va per altres camins que tenen a veure amb la manera de com analitzen les situacions i idees d'aquests "bons" comunicadors, valorem la seva personalitat.
Per aquesta raó l'altre dia cap als últims vint minuts de classe, la nostra mestra ens va col·locar un vídeo molt interessant d'un gran exemple de comunicador; un vídeo d'en Sir Ken Robinson, un educador, escriptor i conferenciant britànic. Aquest senyor és considerat un expert en els asumptes relacionats amb la creativitat i l'educació. Una de les seves frases més conegudes és "Les escoles maten la creativitat dels nens".
Aquest vídeo que trobem a continuació és un fragment d'una conferència que va realitzar al dos mil sis a MontereyCalifornia.
Frases i fets importants que destaca en Robinson:
- "La meva opinió és que ara la creativitat... és tan important en la educació com l'alfabetització i hauriem de col·locar-nos en un mateix estatus".
- També destaca com la imaginació dels nens creua fronteres i amb els anys comencem a perdre la creativitat.
- El fet de que els nens s'arrisquin, i ho intentin. No tenen por a equivocar-se, és a dir, per a ell equivocar-se és ser creatiu, experimentar. Però quan es fan adults aquests nens perden aquesta facultat de voler equivocar-se.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada